wtorek, 3 czerwca 2014

Błagam o wybaczenie :c

          Powiem wprost – zawieszam bloga. Tak, wiem, znowu. Jednak to nie moja wina, nie tym razem.
          No wiecie, koniec roku, a co za tym idzie - nawał pracy. W najbliższym czasie będę mieć co najmniej trzy sprawdziany, na które muszę się bardzo starać, jeśli chcę mieć te piątki z przyrody i histy oraz czwórę z anglika.
          I jest też druga sprawa. Koleżanka cały czas wyciąga mnie do siebie do domu, lub np. na waveboard. Ja po prostu nie mam czasu pisać. Mój dzień wygląda tak, że wracam ze szkoły, odrabiam zadanie, wejdę na chwilkę na kompa i zaraz dzwoni do mnie koleżanka, żebym do niej przyszła. Po za tym rodzice nie pozwalają mi za bardzo siedzieć przed kompem, bo uważają, że powinnam korzystać z ładnej pogody (która ostatnio za bardzo się nie sprawdza) i wychodzić na zewnątrz.
A więc :
Ja, Aśka *nazwisko*, oficjalnie ogłaszam, iż mojego bloga „One day can change everything” zawieszam do dnia 28.06.2014 r.

          Bardzo was przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczycie...


         I jeszcze jedno. Zmieniłam link do mojego drugiego bloga na http://kamien-alhaidy.blogspot.com/
Wprowadziłam również zmianę w tytule oraz z imieniu planety i imię głównej bohaterki. To tyle :)

38 komentarzy:

  1. a już miałam nadzieje na nowy rozdział. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No chyba się fochne... Który to już blog?!

    P.S. sama mam co dzień sprawdzian XD Ale i tak siedze godzinami przed kompem, na co moi koledzy ze szkoły reagują "Przed kompem?! Co ty tam chłopaka masz?! Choć! No weź! Zostań te 2 godziny i choć z nami na miasto!"

    PPS. O czym ja pisze?! Czekam, jako że piszę ten koment już 10 minut, więc nie mam focha :3

    OdpowiedzUsuń
  3. No ej! Znowu? Naprawdę? Łeeee... :'(
    Ja też mam masę sprawdzianów, ale przecież jakoś daję radę...
    Cóż, chyba nie zostało nic innego, jak tylko czekać na ten koniec czerwca...
    Wiedz tylko, że ja zawsze będę czekać! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś dotrzymamy. ;3
    Doskonale cię rozumiem, w tej chwili powinnam zakuwać, a zamiast tego siedzę na kompie xd
    A wracając wcale się na ciebie nie złoszczę, bo teraz jest trudny okres dla każdego ucznia.
    A kiedy masz wystawienie ocen? Po tym to już przecież luzy w szkole ;p
    P.S. Pocieszę cię i powiem że mam już rozpisaną akcję na całego bloga, muszę tylko jakoś ładni ubrać to w słowa i gotowe :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy luzy mam z niektórych przedmiotów. Jednak mam jeszcze kilka końcowych sprawdzianów, które zaważą o naszych ocenach. Na przykład dzisiaj miałam z histy, jutro z angola, a w najbliższym czasie jeszcze z przyry. Muszę się bardzo postarać, aby mieć tą średnią 5.0 i dlatego właśnie robię zawieszenie bloga. Oczywiście może dodam jakiś rozdział na drugim blogu (do którego link powyżej).
      P.S.Serio?! Nawet nie wiesz, jak się nie mogę doczekać następnego rozdziału. Pisz szybciutko! :)

      Usuń
  5. A już myślałam, że będę miała prezent na moje urodzinki...
    Wiesz w zeszłym roku NIKT o nich nie pamiętał... Dosłownie...
    I wiem, że jestem jako ~Alice~ i Alice Jones od niedawna, ale..
    Okey nie przynudzam swoim życiem, mimo, że zawieszasz bloga wracaj do niego szybko.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodzinki? O.o W takim razie (kiedykolwiek one są (no sorki, ale serio nie wiem kiedy. Nie pisałaś)) życzę ci Wszystkiego najlepsiejszego, wielu przyjaciół, wspaniałego chłopaka i bardzo dobrej średniej na koniec roku :)No ogólnie wszystkiego naj :)

      Usuń
    2. 19 czerwiec.
      A z chłopakiem zerwałam niedawno przez Twitter' a...
      Okrutna Ja xD
      Dziękuję!

      Usuń
    3. Och, czyli jeszcze zdążyłam xd
      Wszystkiego najlepszego,
      Zdrowia, szczęścia, pomyślności
      I wszystkiego co tam chcesz xD

      Usuń
  6. Dziękuje Wam!
    Jesteście Kochane mimo, że znamy się tylko z internetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem najbardziej najukochańsza z was wszystkich c:
      Dobra, żart xD

      Usuń
    2. Nie do kończ żart :D

      Usuń
    3. Nie do *końca żart :D

      Usuń
    4. Nie wiem, czy powinnam po uznać za komplement, czy obrazić się i dać ci z liścia...xD

      Usuń
    5. JA CI TU MÓWIĘ, ŻE JESTEŚ NAJUKOCHAŃSZA A TY CHCESZ Z LIŚCIA MI DAĆ !!!!
      *FOCH FOREVER ALONE!*

      Usuń
    6. Bo wszystkie pisarki, to jedna rodzina
      Starsze czy młodsze
      Ruda czy blondyna :D

      Usuń
    7. Czy...czy ty....Czy ty napisałaś, że ja jestem najukochańsza? *.* Awwwww! Moja kochana *tuli ją mocno* Wzruszyłam się. Aż mi normalnie łezka pociekła... :')

      Usuń
    8. Napisałam Ci, że jesteś najukochańsza a Ty chcesz Mi z liścia dać... :(
      *Ucieka żeby jej nie przytulić i udusić przy okazji*

      Slotkasasa ( Mogę Ci mówić Sasa? Pliss :) )
      Z kąt Ty wiesz, że jestem blondynką?! ( Lecz nie głupią zapewniam Was :) )

      Usuń
    9. Oj no nie obrażaj się... :c
      Uciekam płakać...

      Usuń
    10. od obrażam się.
      I nie masz prawa płakać kiedy płacze ja! ( - z moją przyjaciółką mówimy sobie teksty typu:
      - Jak śmiesz iść przed mną?!
      - Jak śmiesz pić kiedy ja pije?!
      - I tym podobne, ale na początku zawsze musi być "Jak śmiesz")

      Usuń
    11. Jupii! Od obraziłaś sieee.... *tuli ją mocno*

      Usuń
    12. Nie wiedziałam xd
      Ale ja też jestem blondynką :]
      A oprócz tego to się mi po prostu zrymowało ;P
      Otrzymujesz pozwolenie na nazywanie mnie Sasa. Czuj się zaszczycona i bądź mi wdzięczna do końca życia. :3

      Usuń
    13. Dzięki Ci Sasa *kłoni się w pas* Wielbię Cię.
      Nareszcie jesteśmy dwiema blondynkami! Piąteczka!

      Asiuuu.. Przestań mnie w końcu tulić bo mnie udusisz! :D W najbliższym czasie na nikogo się nie obrażam. Wielbcie mnie!- W ukryciu!
      Idę do stodoły! (Sasa powinna wiedzieć czemu akurat do stodoły jak przeczyta mojego koma na Jej blogu :D)
      Bay!
      ~Wiedżma~

      Usuń
    14. Wiem, wiem o co chodzi ;3
      A mnie jakoś nikt nie chce przytulić :c *focha się na wszystkich i wszystko*

      Usuń
    15. Agaaatkaaa...*tuli ją mocno, aż do utraty tchu*
      Widzisz? Ja cię przytuliłam c:

      Wielbię cię Moris (czytaj : Alice)

      Usuń
  7. Sasiu Ja ciebie też tule!!! Tuli tuli tuli!
    Dzięki Ci, że mnie wielbisz Morfeusz :D * Kłania się, Wstaje i rzuca się, aby ją przytulic *

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeejjj... A Wy wiecie ile my tu spamujemy?
    Czy zgadzasz się Aśienko na komentowanie ile wlezie? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, oj tam. To dopiero początek spamowania ;P
    Dobra, cofam focha ;3 *przytula obie naraz*
    A ty Asiu jeszcze raz nazwij mnie Agatka, to mogę się za to zemścić w opowiadaniu np. uśmiercając kogoś ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wtedy ucierpię też Ja... * Odwzajemnia uścisk *

      Usuń
    2. Jasne, spamujcie ile wlezie xD

      Dlaczego mam nie mówić "Agatko"? I dlaczego ty mi grozisz? *przerażona chowa się do szafy*

      Usuń
    3. A przy okazji chciałabym zaprosić was na nowy rozdział na moim drugim blogu. Link do niego jest na końcu tego postu :)

      Usuń
    4. Bo po prostu nie cierpię, kiedy ktoś mnie tak nazywa. Hm... Dlaczego grożę? Bo choć raz też chciałam komuś pogrozić :D
      P.S. Mogę Wam zdradzić, że i tak ktoś zginie w opowiadaniu :P Ale już nic więcej Wam nie powiem!
      P.P.S. Jestem w połowie czytania rozdzialiku, ale mnie z kompa zrzucają, więc czytać dokończę jutro :)
      P.P.P.S. Asiu, miałaś mnie informować o kolejnych rozdziałach!!! *focha się na minutę, po czym odchmurza się i idzie dalej kombinować nad rozdziałem*

      Usuń
    5. Czyli teraz role się odwróciły. Ty chcesz kogoś zabić, a ja jak na razie nie mam takiego zamiaru. Ale tylko na razie...Buahahaha! xD
      Dobze, bende cie informować o nastempnych rozdzialikach :)

      Usuń
    6. Czyli teraz role się odwróciły. Ty chcesz kogoś zabić, a ja jak na razie nie mam takiego zamiaru. Ale tylko na razie...Buahahaha! xD
      Dobze, bende cie informować o nastempnych rozdzialikach :)

      Usuń
    7. Psychopatki mnie otaczają! :D
      * Wychodzi z stodoły, biega wokoło i wali głową w beton *

      Usuń
  10. Masz szczęście że dopiero teraz znalazłam twojego cudownego bloga i za kilka dni odwiesisz bloga. Nie wyobrażam sobie tyle czekać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę z twoich odwiedzin na moim blogu :)
      Bardzo dziękuję c:

      Usuń
    2. Asieńko.... Czemu w spisach innych blogów jest następny rozdział twojego bloga? A kiedy klikam W linka na blogu Jenny wyskakuje takie coś ,,Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje.''

      Usuń